Buat Duit 2USD Dengan Free Signup


Susah sangat ke nak buat duit di internet? Rasanya tanpa duit pun sebenarnya anda boleh buat dengan cepat signup free account dan guna software ini dengan mempromosikan link blog anda . Tapi bagaimana caranya? Sebelum itu, saya memperkenalkan salah satu software Gobala Krishnan (IM Malaysia) yang banyak memberi kemudahan terutamanya kepada affiliater-affiliater yang mempromosikan landing page atau blog iaitu LinkTrackr. Antara 3 fungsi utama ialah :
  • Anda boleh melakukan clocking URL
  • Anda boleh mamantau trafik dan boleh menjejak trafik anda datang tanpa melihat menggunakan cpanel
  • Anda memiliki viral bar social media yang boleh dikongsi atau share kepada kenalan anda atau kenalan anda juga boleh melakukan share ke kenalan mereka. Ini semua percuma!!!!
Selain itu di akhir nanti saya dedahkan tips saya bagaimana mendapat trafik dengan mudah untuk Sign UP LinkTrackr ini. So, Sila rujuk bagimana  Cara Untuk Daftar di bawah:
2: Klik link button seperti gambar rajah di bawah
3: Kemudian pilih pakej yang FREE sahaja dahulu  (Anda tidak perlu bayar apa- apa) lihat gambar rajah di bawah :
4: Selepas itu, create username anda serta update email dan login semula. 
Bagi pemahaman bagaimana cara penggunaannya sila lihat  paparan link video yang telah disediakan – rujuk gambar rajah ini



1. Anda boleh iklankan link di twitter ads. Cari di ebay dengan keyword ‘Twitter Follower’. Beli twitter ads.
2. Anda boleh menggunakan MicroWorkers.com. Cari contoh ayat yang lebih kurang dan gantikan link dengan link SignUP Linktracker kemudian upah mengikut modal yang anda bajet.
3. Anda boleh iklankan di iklan-iklan PTC. Cari yang pay for sign up
4. Anda boleh gunakan facebook. Gunakan ayat-ayat power atau gambar yang menarik dan boleh viral untuk tarik perhatian kenalan-kenalan anda untuk SignUP Linktrackr.
Tips saya dah bagi jadi daftar cepat dan mula lakukan viral link blog anda dan apabila orang KLIK link signup seperti yang anda lakukan di atas, anda mula menerima INCOME 2usd (Duit free 1 hari RM 6.40, takkan tengok je..)

DAPATKAN LINK ANDA UNTUK MULA MEMILIKI 2USD SETIAP HARI TANPA PERLU MENJUAL

8 Comments:

Post a Comment

Please don't spam on here..