::: Bertindak Sekarang - Masa Untuk Menjana Pendapatan Sampingan Di Internet..

Name: SAHARUDIN SALLEH
Email: sbsmarketing08@yahoo.com.my
Subject: Bertindak Sekarang - Masa Untuk Menjana Pendapatan Sampingan Di Internet..
Message: Inilah masanya untuk anda memulakan strategi merancang untuk menambah pendapatan sampingan anda semasa kemelut ekonomi semasa sekarang ini !

Keadaan ekonomi yang semakin meruncing di Amerika Syarikat sedikit sebanyak memberikan kesan di rantau ini dan Malaysia tidak terkecuali. Walaupun bahangnya masih belum terasa namun saya dan anda perlu mengambil satu pendekatan positif untuk meningkatkan cash flow dan memastikan perbelanjaan berada di tahap yang boleh di kawal.

Sejak dari dulu lagi, sewaktu kegamatan ekonomilah akan berkembang dengan lebih pesatnya industri jualan langsung terutamanya Multi-Level-Marketing.

Saya masih ingat lagi di tahun 1997 ketika negara di landa kegamatan ekonomi ada satu syarikat MLM yang berkembang pesat dengan produk yang mendapat sambutan yang begitu menggalakkan.

Sekali lagi saya menjangkakan MLM akan memberikan satu peluang kepada insan-insan yang ingin menjana pendapatan sampingan untuk 2-3 tahun akan datang. Yang penting adalah untuk anda membuat perancangan yang teliti dan fokus kepada apa yang telah anda pilih.

Layari >> http://www.digital-reader.com/powerline019.htm

.
Tag:
Link:
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 219.93.152.40

0 Comments:

Post a Comment

Please don't spam on here..