:: menjanakan pendapatan anda dengan bermodal rm10 sahaja...jangan lepaskan peluang ini!!!!

Name: ayin teyoh
Email: ayin_sempoigurl892yahoo.com
Post Title: menjanakan pendapatan anda dengan bermodal rm10 sahaja...jangan lepaskan peluang ini!!!!
Post Text: Ini pasti tak merugikan anda. percayalah. Untuk anda semua, sila luangkan sedikit masa membaca email di bawah ini, mudah-mudahan dibuka pintu hati untuk mencuba. Ini bukan program SCAM, bukan PENIPUAN� ini adalah Program tolong menolong dan memerlukan keikhlasan anda / percaya mempercayai untuk memastikan program ini berjalan lancar.

DARI RM10.00 ANDA BOLEH MENJADIKAN
IA BANYAK..
JIKA KITA SAMA-SAMA JUJUR DAN IKHLAS, IANYA TIDAK MUSTAHIL.
INSYAALLAH.. .

Saya akan terangkan macam mana ia berfungsi & yang lebih penting kenapa ia berfungsi sebegitu. Yang penting, anda cetak artikel ini SEKARANG utk memudahkan anda mendapatkan semua langkah2 yg diperlukan.Saya pasti, jika anda mengikuti langkah2 yang telah diatur dalam artikel ini, anda akan mula membuat duit sblm habis penghujung minggu ini. Anggaplah program ini sebagai 1 peluang keemasan yang meningkatkan taraf ekonomi anda. Tahukah anda bahawa cara ini telah dipraktikkan oleh berjuta2 orang di seluruh dunia bagi memungut derma & mengumpul modal perniagaan

BAGAIMANA CARANYA???.

Langkah1

Pertama sekali anda dikehendaki menghulurkan sumbangan RM10 shj kpd peserta di bawah. Seterusnya, bank-in kpd setiap nama & nombor peserta yg terdapat pd Nama Peserta.

Anda boleh transfer to 3rd party,guna mesin CASH DEPOSIT atau pindahan wang melalui mesin ATM sekiranya tiada mesin CASH DEPOSIT. ANDA BOLEH MENGGUNAKAN MANA AKAUN BANK.

Langkah2

Setelah peserta di bawah menerima sumbangan drpd anda, padankan nama dan no akaun peserta tersebut.Letakkan nama dan no akaun anda.Poskan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian jika perlu) ke sekurang2nya 200 news group yg terdapat di internet spt laman-laman web diskusi,forum dan message board.

Langkah3

Kemudian, tunggulah giliran anda dengan sabar (biasanya 40-50 hari utk ganjaran yg lbh besar) utk mencapai matlamat ini. Semakin ramai yg menyertai program ini, maka semakin berkembanglah kedudukan anda.

Sila lihat carta sebagai rujukan.
CARA PENGIRAAN

Peserta 1 (Anda bermula di sini)
100 peserta x RM10 =RM1000.00

Pastikan anda mengirimkan RM10 kepada peserta setelah menyertai program ini. Oleh itu, bersabarlah kerana giliran anda akan tiba juga. Anda perlu ingat, bukan semua org berfikiran positif seperti kita. Andainya tidak ramai yg menyertai program ini, tentu jumlah wang anda terima sedikit sahaja kan. Oleh itu anda dinasihatkan supaya mengepos sebanyak mungkin artikel tersebut ke internet.

SILA INGAT bahawa program ini masih terus bertahan kerana kejujuran semua peserta yang telah mengikuti langkah2 yang telah digariskan dengan sempurna. Cuba anda bayangkan, jika anda jujur, program ini akan berterusan & duit yang diterima oleh orang2 lain akan sampai juga ke tangan anda. Hantarkannya sekarang, masukkan nama anda dalam
senarai dan anda telah mula berniaga.... .!!

SENARAI NAMA PESERTA

(SUMBANGKAN RM 10 KEPADA PESERTA 1 )
Peserta 1
Nur Ain Teoh Binti Zulkifli Teoh.
MBB:162526-106316

LAKUKAN DENGAN PENUH IKHLAS! DERMA & SUMBANGLAH KPD PESERTA DI ATAS. NESCAYA ANDA JUGA AKAN MENERIMA DERMA & SUMBANGAN SEUMPAMANYA. INSYA- LLAH.. .
SELAMAT MENCUBA & GUNAKANLAH
DUIT TERSEBUT KE JALAN
KEBAIKKAN

-SILA BACA ARTIKEL INI BERULANG KALI UNTUK LEBIH FAHAM
Tags :
Links:
Category: Hot
--
Visitor Ip: 115.133.211.159

0 Comments:

Post a Comment

Please don't spam on here..